20.08.2011

Prosta kartka czyli TDZ 20 / Simple card

Dziś 20 więc pokazuję kartkę, zrobioną z zestawu Brises. Jestem z siebie dumna bo wykorzystałam go calutkiego. Problem miałam jedynie z obrazkiem. Nie mogłam go pokolorować ani Copicami ani distresami, bo mi się rozmazywał. Musiałam go więc zostawić bez kolorów, pokryłam go jedynie kilkakrotnie UTEE. Kartka robiła się szybko i przyjemnie.

Today is 20'th of the month so I would like to show You card I made from kit created by Brises. I'm proud of myself because I heave used every piece. Drawing of a girl was my only problem. I couldn't colour it neither Copis nor distress inks, because it was smudgeing. I had to left him uncoloured, i just cover it UTEE few times. It was really fast and nice work.

Photobucket

Photobucket

Zajrzyjcie koniecznie do Brises, Muci i Vivy.

10 komentarzy :

  1. Przesliczna karteczka. Pięknie to wszystko zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności ;)
    do mnie dotarł niedawno pierwszy zestaw w ramach TDZ :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wyczarowałaś z zestawu prawdziwe cudeńko:D Dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - fantastyczna!! A mi nawet przez myśl nie przeszło, żeby zostawić ten stempel niepokolorowany, a tymczasem ty tak świetnie to zaaranżowałaś, że całość jest cudna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna, jak ty to zrobilas ze starczylo Ci papieru jeszcze na "ramkę" pod obrazkiem?

    OdpowiedzUsuń