27.11.2009

Kupon na upojną noc

Po albumie czas na wytchnienie czyli skrapowe drobnostki.
Dzisiaj coś jak kartka - kupon na upojną noc. Będzie prezentem od mojej siostry dla mojego szwagra na urodziny. Ma być takim żarcikiem :)

Wymiary 20*10cm, w środku wyjmowany kupon. Papier Daisy Bucket, stempelek z jeżykami (wszawo pomalowany ale wieczorem malowanie mi nie idzie, za mało światła), kwiatki papierowe, wstążka i guziki. Udawajcie, że nie widzicie kropelek na kwiatkach, bo kupiłam sobie Glossy Accents i mnie poniosło. Po tym jak już rzeczone kropelki zrobiłam, stwierdziłam, ze pasują jak wół do karety. Efekt nie do końca taki jak sobie zamierzyłam, bo nie miałam papierowych kwiatków takich jak chciałam. Czemu takich białych nie można osobno dokupić???? No i z tej serii nie ma takich krwiście czerwonych.
 No dobra, koniec z narzekaniem.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


 Image Hosted by ImageShack.us

5 komentarzy :

  1. haha - uśmiechnęłam się przy tej kartce...
    świetna jest!!
    i pomysł i wykonanie jest po prostu super!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, słodkie:-) Ale jak znam swojego Lubego to by zapytał: "z jeżem?!"

    OdpowiedzUsuń