10.09.2009

Notes z sówkami dla Muci

Po długim milczeniu, przerwanym jedynie na candy u Enczy, powracam z notesem zrobionym na wymianę z Mucią. Ponieważ jest świeżutko upieczoną mężatką i pewnie nie miała czasu odebrać notesu, pozwalam sobie na jego prezentację :)
Wzorowany był na moim skrapnotesie, bo miały być sówki podobne. No i są całe dwie sztuki. Tym razem oklejałam dużo twardsze i grubsze okładki i notes prezentuje się lepiej dzięki temu. No i nie popełniłam żadnych błędów z mierzeniem :/ więc wszystko jest na właściwym miejscu. Papiery moje ukochane od Daisy Bucket, trochę wstążek i filcu, z którym bardzo dobrze mi się pracuje i oczywiście guziczki. Notesik prosty w swojej formie. Mam nadzieję, że adresatka będzie zadowolona.

Poniżej foty:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze :

  1. Świetny!!!! Aż się buziol uśmiecha :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pisałam na forum ale się powtórze świetne notesiki .Przyokazji oglądnełam troszkę twojego bloga i muszę powiedzieć że ciekawe prace tworzysz ,starannie wykonane i dopieszczone .

    OdpowiedzUsuń
  3. aj aj aj ;) Jak tylko będę umiała scrapować na 100 % umówie się z toba na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń