19.04.2018

LO "Major heart eyes"

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was LO stworzone w ramach DT Studio Forty, którym zapomniałam się z Wami wcześniej podzielić. Tym LO zakończyłam moją współpracę ze Studio Forty i dziękuję Monie z całego serca za zaproszenie mnie i wszystkie cudne produckty, jakie stworzyła. Do layoutu jest też wideo z procesu tworzenia z polską narracją.

Hello. Today I want to share with you this LO made for my Studio Forty assignment. I forgot to share it with you earlier. This was my last project for Studio Forty as a DT member and I want to thank Mona for having me and for all those pretty products she is creating. There is also a process video for this one with Polish voice-over.






1 komentarz :

  1. Jest cudny! Podziwiam nieustannie Twoje layouty, ponieważ mnie przeraża taki ogrom przestrzeni do zapełnienia, a Ty robisz to mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń