21.10.2017

Ramka "So fun" / Frame "So fun"

Nie wiem jak Wy ale ja jestem ogromną fanką kolekcji Crate Paper, zwłaszcza tych zaprojektowanych przez Maggie Holmes. Kiedy zobaczyłam tą najnowszą - "Carousel" - od razu wiedziałam po jakie zdjęcia sięgnę. Nasza rodzinka jest fanem parków rozrywki więc mam sporo zdjęć z karuzel z kucykami, kolejek górskich i innych tego typu rozrywek. Bardzo się ucieszyłam, kiedy ujawniono sierpniowe kity z Hip Kit Clubu wypełnione elementami tej kolekcji. Żeby wykorzystać więcej zdjęć stworzyłam taką składaną ramkę.

I don't know how about you guys but I am the big fan of all Crate paper collections especially the ones designed by Maggie Holmes. When I saw the new one - "Carosuel" - I knew right away what pictures I am going to use. Our family is a big fan of amusement parks so I have a lot of photos with carousels, roller coasters and other fun attractions. I was very happy when the August kits from Hip Kit Club were revealed and it turned out that they are filled with "Carousel" collection. I created a folding frame to highlight more pictures.










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz