29.06.2017

Tamborek "Szczęśliwe chwile" / Hoop "Happy moments"

Kilka tygodni temu zostałam zaproszona przez Paige Evans do zagoszczenia w jej comiesięcznym cyklu Designer Spotlight na stronie Scrapbook Expo. Jak mogłam odmówić? To dla mnie wielki zaszczyt, móc zaprezentować swoje prace i powiedzieć co nieco o sobie szerszej publiczności. W ramach tej gościny przygotowałam tamborek ze zdjęciem Mai z jej czwartych urodzin. Tło namalowałam przy użyciu farb akwarelowych a zdjęcie ustroiłam w najróżniejsze dodatki od Crate Paper.

Few weeks ago I have been asked by Paige Evans to be featured at Stamp and Scrapbook Expo blog in her "Designer spotlight" column. How could I say no to that?b It was a great honour for me and such a great opportunity to showcase my projects and tell a little but about myself. I made and exclusive project for this occasion - a embroidery hoop decorated with Crate Paper goodies, with hand painted background. I used a picture from Maja's fourth birthday.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz