3.04.2017

Paige Evans Guest DT - "Ptaszyny" / "Birdies"


Witajcie. Dzisiaj mogę się wreszcie z Wami podzielić ekscytującą wiadomością - jestem gościem na blogu Paige Evans. Jakiś czas temu Paige wysłała mi swoją cudną kolekcję "Oh my heart", którą zaprojektowała dla Pink Paislee i poprosiła o wykonanie czterech projektów. Przez najbliższe trzy dni będę się nimi z Wami dzielić.
Na pierwszy ogień wybrałam layout z ptakami. Tło stworzyłam własnoręcznie stemplując ptaszka z zestawu stempli "Oh my heart", pokrywając go białym embossingiem a następnie malując wszytko farbami akwarelowymi. Dodałam też kilka ptaków wyciętych na Cameo. Wszystko to idealnie pasowało do zdjęcia moich dziewczyn karmiącym gołębie w parku.
Jutro wrócę do Was z kolejnym LO :)

Hello. I can finally share with You this exciting news - I am a guest designer at Paige Evans blog. While ago Paige sent me her newest collection "Oh my heart" designed for Pink Paislee and asked me to create four projects with it. So for next few days I will be sharing them with You on my blog.
First I want to show You this page with a lot of birds. I used a bird stamp set from "Oh my heart", stamped it with embossing ink and covered it with white embossing powder. Then I used my watercolors to create colorful background. I also added few birds cutted with my Cameo. It all fits perfectly to the picture of my girls feeding pigeons at the park.
I will be back tomorrow with another page.








1 komentarz :