20.04.2017

Mini album "10 years"


Kiedy wy czytacie ten post ja pławię się w śniegu (ach ta nasza polska wiosna) i piasku Międzyzdrojów świętując moją 10 rocznicę ślubu. Z tej wyjątkowej okazji przygotowałam dla mojego męża mini albumik z naszymi zdjęciami z okresu prawie 12 lat. Wiele wspólnych zdjęć nie mamy ale kilka udało mi się wysupłać :) Powstał mediowy albumik w żółci i różu. W ruch poszły farbki i mgiełki Shimmerz. Jest też wideo z procesu tworzenia.

While You are reading this post I am having fun in Międzyzdroje with my hubby celebrating our 10'th wedding anniversary. I made a little something for him to sum up all those years together. It's a mini album with our pictures from more than 12 years. We don't have much photos together but I managed to find few to fill this cute mini. It's all pink and yellow with mixed media pages created with Shimmerz paints and mists. There is a process video for this one :)


Uwaga! Dużo zdjęć. / Warning! A lot of pictures behind.




























Shimmerz products:
Aqua Huez - Hottie pinkCrazy daisy
Creameez - Cheeky pink 
Inklingz - Miner, miner 49er
Dazzlerz - Spun SugarTutti frutti
Coloringz - No Yoking
Spritz - Chick-a-Dee 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz