20.01.2017

LO "Lato" / LO 'Summer fun"

Po lecie już tylko zdjęcia i wspomnienia zostały. Na dworze temperatura poniżej zera. Jak ja nie lubię zimy. Tworzenie letnich projektów, zwłaszcza albumów z wakacji, to dla mnie idealne rozwiązanie na zimowe wieczory. Tym razem wybrałam zdjęcie z naszych włoskich wakacji 2016. Moje dziewczyny oglądają port na Elbie podczas zawijania do brzegu. Elba to jedno z moich ulubionych miejsc, w których do tej pory byłam. Morze, góry i ciepło w jednym :)
Do wykonania tego LO użyłam letniej kolekcji od Cocoa Vanilla Studio "Endless summer".

Summer is long gone and all that is left of it are memories. It's cold outside and I hate being cold. I don't like winter at all. Creating summer projects is a good therapy to win with winter depression. This time I chose picture from our Italian vacation 2016. My girls are watching the ferry entering the harbour on Elba Island. Elba is one of my favourite places so far. Mountains, sea and hot weather - what can You want more? I used "Endless summer" collection to make this LO.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz