22.06.2016

LO "Moje małe kucyki" / LO "My little ponies"


Witajcie. Dzisiaj dalsze nadrabianie zaległości blogowych. Tym razem LO z moją siostrą i szwagrem w kucykowej fotobudce na urodzinach mojej córki :) Takie moje małe kucyki właśnie. Layout powstał z kwietniowych kitów z Hip Kit Clubu. A tymczasem przez moje biurko przewinęły się już majowe i czerwcowe kity. Możecie obejrzeć wideo z otwierania kitów na moim kanale YouTube. Filmiki są po polsku :)

Hello. Today I want to show You another project from my "it should be posted long ago" list. This time I have LO with my sister and brother-in-law with some pony hairs. Picture was taken during My little pony birthday party of my daughter Maja. I made this layout with April 2016 Hip Kits. Meanwhile I got my may and june kits too. I have kits opening videos on my YT channel but they are in Polish. You can find a lot of English opening videos created by girls from Hip Kit DT too.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz