24.05.2016

LO 'Piękna i bestia' / LO "Beauty and the beast"

Witajcie. Niektórzy z Was wiedzą, że kilka razy w roku prowadzę kreatywne warsztaty "Happy Place". Dzięki tym warsztatom poznałam wielu fantastycznych ludzi a same warsztaty to wielka porcja śmiechu i endorfin. Zdjęcie, którego użyłam na poniższym LO powstało właśnie podczas weekendu a uroczym modelem jest Mike. Mike jest bardzo sympatyczny i na duże poczucie humoru, więc pozwoliłam sobie na taki żartobliwy LO :D. Zresztą samo zdjęcie też jest foto bombą a biedny Mike nie miał pojęcia, że za nim czai się troll. Tak na prawdę nie wiadomo więc, kto jest piękną a kto bestią :D Skrap powstał z najnowszej kolekcji Cocoa Vanilla Studio - "Color me happy". Na warsztacie mam dwa kolejne layouty z tej kolekcji i muszę Wam powiedzieć, że jest super uniwersalna i inspirująca.

Hello. Some of You may know that few times a year I am leading creative weekends called "Happy Place". Thanks to that workshops I meet many fantastic people and clattes themselfs are very funny and full of laughs and joy. Picture used on the layout belowe was taken during last event and its hero is lovely Mike. Mike is really nice and got a great sense of humor so I let myself for this kind of funny layout. The picture is a photobomb and poor Mike wasn't aware of me trolling from behind. You really can't say who is the beauty and who is the beast :) I created this layout using newest Cocoa Vanilla Collection called "Color me happy". I made two more layouts with this collection and I must tell You that is very versatile and inspiring.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz