28.05.2016

LO "Króliczek" / LO "Bunny"

Witajcie weekendowo :) Dzieci pojechały to dziadków a ja w spokoju popijam herbatkę i nadrabiam blogowe zaległości. Ostatnio jestem bardzo produktywna ;) i nie nadążam z blogiem za swoją osobistą produktywnością. Ale to chyba dobrze, nie? 
Dzisiaj chcę Wam pokazać drugi projekt stworzony z majowym kitem z Creative Retreat o pięknej nazwie "Tropical glitz". Obudził się we mnie ostatnio artysta i zamarzyło mi się malowanie farbami akwarelowymi. Wyciągnęłam jakieś zalegające farbki i postanowiłam dać im i sobie szansę. Do mojego zdjęcia z króliczkiem idealnie pasował mi motyw mleczy. Obejrzałam kilka zdjęć i rycin w internetach i wzięłam się do roboty. Namalowałam sobie tło layoutu a fantastyczne dodatki z kitu dopełniły całości. Kolory dodatków z kitu idealnie zgrały się ze zdjęciem i moim malowidłem. Muszę Wam przyznać, że poczułam wiatr w skrzydłach i czuję że akwarele, to jest coś co będę lubić. 

Hello. It's weekend. Yay! Kids are stending few days in grandparents house and i am drinking my morning tea in peace and silience. What a wonderful feeling. Perfect time to catch up with my blog. I am very productive lately and I am not able to keep up with posting on the blog. But it's good, right? To have more mojo and projects to share, right?
Today I want to show You my second project created with May 2016 Creative Retreat kit called "Tropical glitz". I recently found my inner artist and I really want to try painting with watercolors. I pulled out some old, cheap watercolor paints and i decided to give it and me a try. I had this cute photo of bunny on the spring meadow and I thought it would look great on backround with dandelions. I looked for dandelions pictures on line and started painting. My background was ready in half an hour and looked really well with the photo. I embellished it with wonderful chipboards and stickers from the May kit. The colors looks perfect together. I must admitt I really enjoyed painting with watercolors and I wil definetely use them more.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz