11.04.2016

LO "Dziś nie wstaję" / LO "Today I won't get up"

Bohaterką mojej dzisiejszej inspiracji jest Maja Kapryśnica. Maja Kapryśnica lubi sobie poleniuchować w łóżku (kto nie lubi, nie???) i pomimo, że budzi się wcześnie to zazwyczaj wstaje ostatnia. Uwieczniłam więc to wspomnienie na LO. 

Zazwyczaj skrapuję zdjęcia w kolorze i bardzo lubię dopasowywać się z projektem do kolorów z fotki ale tym razem zdjęcia przerobiłam na czarno - białe bo nasza kolorowa pościel odwracała uwagę od modelki.
Wymyśliłam sobie jasny, delikatny skrap i koniecznie chciałam wykorzystać chmurkę wyciętą Cameo. Możecie ją znaleźć w darmowych zasobach Cat File Store.
Jasną kompozycję urozmaiciłam czarnymi akcentami z transparentnych naklejek z Family Portraits..



Hello. Little Maja Capricious is a hero of my inspiration for today. Maja likes to cuddle in bed till the late morning hours (who doesn't like that, right???) and despite she get up first she get dress the last. So as a perfect mom I made LO about it.
I usually use colorful pictures on my layouts because I like to fit with the colors of papers and embellishments to the ones from the photo, but this time I edited them to black and white. We have a very colorful bedding and they were very distracting.
I wanted to create something bright and funny with gorgeous cloud from Cat File Store. You can get it for free from the store.
I used black transparent stickers from Family Portraits as a strong accent on my layout.








1 komentarz :

  1. Kochana ta praca jest cudowna, kolorowa, przejrzysta, az mam ochote usiasc I cos zrobic 😍

    OdpowiedzUsuń