21.04.2016

LO "Chodźmy" / LO "Let's go"


Witajcie. Jakiś czas temu dołączyłam do zespołu klubu kitowego Creative Retreat. Dzisiaj chcę Wam pokazać moją pierwszą inspirację wykonaną dla Creative Retreat i opowiedzieć trochę o samym klubie kitowym tym, którzy go nie znają. Kity CR zawierają jedynie dodatki, brak jest w nich papierów. W każdym kicie znajdziecie natomiast zestaw stempli zaprojektowanych specjalnie do tych kitów a także kilkanaście chipboardów również dedykowanych tylko kitom z Creative Retreat. Oprócz tych dodatków każdy kit zawiera w sobie elementy z najnowszych kolekcji światowych marek.

Hello. While ago I joined Creative Retreat kits Design Team and today I want to show You my first project created with their kit and tell You a little about kit club itself. Creative Retreat kits are the embellishment kits only. You won't find papers there. Each kit contains of exclusive stamp set and exclusive chipboard set. They are designed specially for Creative Retreat. Beside that You will also find some alphas and other embellishments from leading scrapbooking companies.

Pierwszym kitem jaki otrzymałam był kit kwietniowy. Zawartość kitu prezentuje się następująco: 

My first kit to worik with is april kit. Here is the picture of this kit: 


Wszystkie te cudne przydasie pomogły mi stworzyć poniższy layout. To nasza pierwsza wyprawa na hulajnogi tej wiosny więc nie mogłam jej nie uwiecznić :) 

I created a layout with all those yummy goodies. I used a picture from our first scooter adventure this spring.







1 komentarz :