1.04.2016

Dobre wieści :) / Good news :)

Hej. Tak jak obiecywałam w moim poście z Candy Nie Na Żarty, wracam do Was dzisiaj z kolejną fantastyczną nowiną. Razem z 19 innymi dziewczynami z całego świata dołączyłam do najnowszego zespołu klubu kitowego Hip Kit Club. Przyznam się Wam, że było to moje marzenie już od dawna, bo kity Hip Kit Clubu są zawsze bajecznie kolorowe i wypchane dobrociami z moich ulubionych firm skrapowych. Czyli jakby stworzone z myślą o mnie :) Rok 2016 jest dla mnie jak na razie bardzo łaskawy :) Aż strach pomyśleć co się wydarzy do grudnia :)
Już nie mogę się doczekać aż pierwsze kity do mnie przylecą. A tymczasem zajrzyjcie na bloga Hip Kit Clubu, żeby poznać resztę design teamu.

Hello. As I promised in my April Fool's Candy post I am back with some excellent news. Along with 19 wonderful and very talented scrappers from around the world I am joining Hip Kit Club Design Team. I must tell You that it was my dream for a long time because Hip Kit kits are always so colorful and packed with goodies from my favourite brands. Just like they were made for me :) Year 2016 is very king for me so far with making dreams come true. What will happen next? :)
I can't wait to get my april kits to inspire You. In the meantime hop on the Hip Kit Club blog to meet the rest of the crew.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz