16.06.2015

LO "Dobrze mieć wsparcie" / LO "It's good to have backup"

Duża paczka stuprocentowych cudowności przybyła do mnie niedawno. Nowe kolekcje Cococa Vanilla Studio są bombowe. Piękne detale, świetna jakość i mnogość dodatków - czego chcieć więcej? Jako mama dwóch dziewczyn zakochałam się w kobiecej kolekcji "Hello lovely". I to od niej zaczęłam cięcie :)
Stworzyłam lekki i delikatny layout z moim własnym zdjęciem. Próbowałam uchwycić moja nową fryzure do albumu Project Life a Gabrysia stroiła za mną głupie miny myśląc, że jej nie widzę i będę bardzo zaskoczona przeglądając później zdjęcia :)
Nie mogłam się zdecydować od jakich papierów zacząć cięcie bo wszystkie są prześliczne, Ostatecznie udało mi się wybrać pięć wzorów, z których stworzyłam mozaikę. Bardzo lubię wykorzystywać w moich layoutach tą formę kompozycji. 
Moim ulubionym dodatkiem z kolekcji są efemery - mnóstwo pięknych kształów i napisów, których nie trzeba wycinać :D Wystarczy kropla kleju i gotowe. Najnowsze kolekcje zawierają również naklejki alfabety, którymi wykleiłam tytuł.

A big pack of 100% awesomeness came to me last month. New Cocoa Vanilla collections are gorgeus in every detail. I had to cut them immediately. As a mum of two girls I am in love with “Hello lovely” collection so it was my first choice. 
I created light and delicate layout with photo of me trying to take a picture of my new haircut and my daughter Gabrysia making funny faces in the background.
I couldn’t decide which papers should I use first. They are all so pretty. Finally I picked 5 patterns and created a grid. I really like to work with squares and grids and I use them often in my layouts.
My favourite embellishment from “Hello lovely” collection is ephemera pack. So many goodies, precut – all You have to do is just to add some glue. I used flowers to decorate my squares.
This collection also contains alpha stickers. I used them to create a title: It’s good to have backup.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz