5.04.2015

LO "Kolorujesz moje życie" / LO "You color my life"

Witajcie moi drodzy już!!! w kwietniu. Mój projekt "Jedno zdjęcie dziennie" wskazał mi już ponad dziewięćdziesiąty dzień roku. Czas pędzi jak szalony a pracowita i imprezowa końcówka marca sprawiła, że przez chwilę blog leżał sobie odłogiem. Ale już się naprawiam i przybywam dzisiaj z layoutem wykonanym na najnowsze wyzwanie na blogu Studia Tekturek. Tematem wyzwania są kwiaty - w każdej postaci. Ja użyłam kilku ażurowych kwiatów do ozdobienia zdjęć ze mną i Gabrysią, próbującą załapać się na selfie :D Miałam ochotę na fiolety więc sięgnęłam po kolekcję "Hey kiddo". Zapraszam Was do zabawy bo jak zawsze czekają na Was piękne nagrody :)

Hello my dear. It's april already!!! Can You believe it? I do "Photo a day" project on Instagram and it counted more than 90 days in this year. When? What? Time runs like crazy and it's been a while since I posted something on my blog. It's because my march was busy, with family meeting and some birthday party. But I promise to fix it :) and now I want to show You layout created for the newest challenge at Studio Tekturek blog. The theme is: Flowers. Any flowers. I used few cut files from my Cameo to embellish photos of me and Gabrysia. She was trying to get into my selfie and she thought I do not see her :D I wanted to used purple so I cut "Hey kiddo" collection. Come and join the challenge - great prizes await.





2 komentarze :