25.02.2015

Ramka - walentynka i nowe wyzwanie na blogu 7 Dots Studio / Frame - valentine and new challenge at 7 Dots Studio Blog

W tym roku, zamiast tradycyjnej kartki walentynkowej, przygotowałam dla mojego męża ramkę w kształcie serca z miłosnym wyznaniem. Będzie bardziej trwała niż kartka i będzie mógł sobie na nią spoglądać caaały czas :) (tak, patrzenie na mnie przez całe życie to jeszcze za mało). W środku większego serca wykleiłam krótkimi miłosnymi powiedzonkami, które możecie znaleźć na genialnych naklejkach ze słowami. Ramką tą chciałam Was również zachęcić do udziału w kolejnym wyzwaniu na blogu 7 Dots Studio. Tym razem musicie wykonać coś z temacie "Serca".

This year I gave my hubby heart shaped frame instead of Valentine’s card. I wanted to give him something he can look at (yep, looking at me all life long is still not enough ;) ) while he works on his computer. It will last longer than a paper card. I used some word stickers to fill the bigger heart with love. With this frame Iw ould like to invite You to join newest challenge at 7 Dots Studio blog. This time the theme are "Hearts".

A to moje serducha :) Ramka jest dosyć długa i nie znalazłam w domu przyzwoitego miejsca żeby ją sfotografować w pełnym zwisie :)

And those are my hearts. Frame is very long while it is hanged so I wasn't able to find a good spot to take a picture of it in full lenght.










7 Dots Studio Products:


1 komentarz :

  1. Witaj Aniu, piekny masz design bloga, praca oczywiscie mnie zdmuchnely z krzesla (cudowne) , nie wiem tylko dlaczego proznosci? toz to cudownosci a nie proznosci powinno byc ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń