28.01.2015

Blejtram "6" i wideo tutorial / Canvas "6" and video tutorial

Witajcie :) Chciałam Was dzisiaj zaprosić na seans filmowy ;) Mam dla Was kolejny wideo tutorial. Tym razem pokazuję Wam jak wykonałam urodzinowy blejtram ze zdjęciem Gabrysi. To jeden z tych projektów, którego zamysł i efekt końcowy odbiegły od siebie zupełnie. Miało być romantycznie i delikatnie w odcieniach szarości i różu z lekką domieszką granatu i mniej więcej do polowy trzymałam fason. Plany uległy transformacji w momencie, kiedy użyłam chipboardu z balonami... Od tej chwili projekt zaczął żyć swoim życiem. Efekt końcowy bardzo mi odpowiada chociaż przyznaję, że jestem nim zaskoczona :) W ruch poszły różne smakowitości od 7 Dots Studio.

Hello. Today it's movie time :) I have another video tutorial for You. This time I recorded my creative process while making a birthday canvas with Gabrysia's photos. It's one of those projects when You had an specific idea but You did something totally different. I was going to create a romantic, soft, full of flowers project and it was going well till I found this cute balloon chipboard. In this point it all went in a totally different direction. I really like how it turned out though I am also suprised :) I used many yummy goodies from 7 Dots Studio.


A to mój blejtram / And this is my canvas:








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz