25.12.2014

Choinki mixed media i wideo tutorial / Mixed media christmas trees and video tutorial

Ufff... Trochę mnie tu nie było. Grudzień to u nas zawsze miesiąc pełen atrakcji, najeżony urodzinami, tortami i przyjęciami. Dzisiaj, po zażegnaniu świątecznej gorączki chciałam Wam na spokojnie życzyć wesołych, spokojnych i craftowych świąt :)

Well... It's been a while since my last post. December is a mont full of atractions for our family. We have many birtdays, parties, birtday cakes and christmas od course. Today I finally found a moment to come here and I would like to wish all a very merry, calm and crafty christmas :)


Chciałam Wam również pokazać ozdoby, które wykonałam w tym roku. To trzy mixed mediowe choinki różniące się od siebie kolorami i wielkością. Przygotowałam również wideo tutorial jak takie drzewka stworzyć samodzielnie. Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani na przyszły rok :)

I also want to show You christmas decoration I've made this year. I created three christmas trees - each in different size and colour. I also prepared a video tutorial showin how to make those trees. I hope You will feel inspired for the next year christmas decors :)


A to jeszcze kilka zbliżeń / And few photos:






1 komentarz :