23.11.2014

LO "Uśmiech" / LO "Smile"


Witajcie moi drodzy. Dzisiaj mam dla Was inspirację, którą stworzyłam dla Artworkshopu. W całości wykonana jest z papierów Webster's Pages z kolekcji "Sweet routine". Papiery te mają mnóstwo elementów, które można powycinać, dzięki czemu łatwo można stworzyć pracę, nawet jeśli nie mamy akurat pasujących do papierów dodatków. Ja oczywiście nie mogłam się oprzeć i dorzuciłam jeszcze napis, klamerkę i rameczkę. Muszę Wam przyznać, że to LO (minimalistyczne jak na mnie) bardzo mi się podoba (nieskromnym będąc ;) ).

Hello my dear Followers. Today I want to present You an inspiration I've created for Artworkshop. It's made of Webster's Pages papers from "Sweet routine" collection. Those papers have many elements You can cut out and use as an embellishments. It's an easy and cheap way to create LO even if You do not have other matching elements. I must admitt that I really like this LO (quite minimalist as for me).




1 komentarz :