11.11.2014

LO "Narodziny gwiazdy" / LO "A star is born"

Zloty kolor nigdy nie był moim ulubionym. A już na pewno nie w moich projektach. Ostatnio jednak coś się we mnie przełamało i postanowiłam zmierzyć się z samą sobą na złoto. Znalazłam to zdjęcie malutkiej Gabrysi - miała tutaj z godzinę i pomyślałam o tym, jaka osoba z niej wyrosła. Gabrysia uwielbia być w centrum uwagi, prawie nigdy nie bywa nieśmiała, lubi się popisywać - prawdziwa królowa dramatu. Stąd pomysł na moje LO. A złoto (i brokat z cekinami) to oczywiście ulubione dodatki Gabrysi :D Do wykonania LO użyłam papierów ze Studia Tekturek. Dwa z kolekcji "Hey kiddo" mają złoty nadruk i już od dawna mnie kusiły.

Gold was never my favourite colour. I never used it in my designs. Lately however something broke inside me and I wanted to try some gold stuff :) I found a picture of a newborn Gabrysia - she was one hour old at this photo - and I thought about the person she become. She loves being in the spotlight, she not shy at all, likes to show off - real drama queen. That's how I got an idea for this LO. And gols with glitter and sequins are Gabrysia's favourite embellishements :D I created this LO with Studio Tekturek papers.




2 komentarze :