14.10.2014

Owalny blejtram "Królowa dramatu" / Oval canvas "Drama queen"


Nowe kolekcje 7 Dots już do mnie lecą ale póki co dzisiaj chciałam Wam jeszcze pokazać pracę wykonaną dla 7 Dots Studio z użyciem kolekcji "All I ever" autorstwa przesympatycznej Anai. Jest to blejtram w kolorach fioletu przełamanego świeżą zielenią. A na blejtramie moja córka w pozach, do których z mojej głowie od razu podstał tytuł. Bo czyż nie jest prawdziwą królową dramatu?
Przygotowałam dla Was również wideo z procesu twórczego :) Znajdziecie je na moim kanale YouTube wraz z wieloma innymi moimi tutorialami.

New 7 Dots Studio collections are on their way to my door and I can't wait to cut them but for today I prepared for You something created with an old collection "All I ever" designed by sweet Anai. It's oval canvas in violet and purple colours broken with a pinch on fresh green. I used photos of my daughter. She posed to me making those funny faces and the title for this canvas was clear for me from the very beginning. Isn't she a real drama queen?
I also prepared a video from my creating process :) You can find it on my YouTube channel along with my other videos.


A to blejtram / And this is my canvas






Produkty 7 Dots Studio / Products from 7 Dots Studio:

2 komentarze :

  1. Och i ach! Niesamowity! I jaka moc koloru!
    P.S. a królowa jest urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala praca! Wow! A fotki przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń