9.04.2014

Mini album "Ja, ja i tylko ja" / Mini album "Me, myself and I"

Witajcie moi drodzy. Dzisiaj kontynuujemy Miesiąc Narcyza ;). Po ostatnich dwóch layoutach ze mną w roli głównej przyszła pora na album. Nie zgadniecie... Również ze mną. Jak szaleć to szaleć. Pomysł na ten album przypałętał się podczas przeglądania selfisków pstrykanych telefonem. Zebrałam je wszystkie razem i oprawiłam w papiery Studia Tekturek. Trochę dodatków, napisów (jak ja je lubię) i wesoły albumik gotowy. Wyszło nieco autobiograficznie a za każdą stroną kryje się jakaś myśl lub wspomnienie. W niepoważnej formie jest i szczypta powagi. Jeżeli podobają się Wam papiery Studia Tekturek to mam dla Was świetną wiadomość. Już lada chwila pojawią się dwie nowe kolekcje: podróżniczo - chłopięca "One way ticket" i super dziewczyńska "Hej kiddo". Chyba nie muszę Wam mówić, którą sobie ulubiłam? Poniżej zajawki nowych kolekcji. Chciałam Wam również podziękować za słowa, które tu czasem zostawiacie. Wiem, jak zagonione jest życie i tym bardziej mi miło, że zechcieliście poświęcić mi tą minutkę swojego cennego czasu na nastukanie kilku słów.

Hello my dear readers. Today I have continuation of Narcissus Month for You. After my last two layouts with me in main role it's time for mini album. And You won't guess.... It's about me too. I came up with this idea while watching my selfie's on my phone. I put them together and created album with Studio Tekturek papers. I added few die cuts, inscriptions and funny album was ready. It's a little bit autobiographical and there are some important memories or thoughts behind every page. If You like Studio Tekturek papers I have some awsome news for You. Two new collections will we released very soon. One boyish / travel called "One way ticket" and the second very girly called "Hey kiddo". I suppose I don't have to tell You which one is my favourite? :) You can watch some sneek peaks below. I would also like to thank You for the kind words You left here from time to time. I know how crazy this world is and that every second counts so knowing that You spend precious time writing few words means a lot to me.



A teraz pora na kalafiora czyli mój album / And now my mini album














8 komentarzy :