29.04.2014

LO "Modnisie" / LO "Passion for fashion"

Dzisiaj mam dla Was trochę nietypowy jak na mnie layout. Dużo na nim kwiatów a kompozycja jest nieco romantyczna. Praca nad nim była dla mnie małym wyzwaniem - chciałam użyć kilku produktów, jak na przykład płócienne zawijasy z Primy, których do tej pory się obawiałam. Jest to również mój debiut w upychaniu gazy w kompozycji :). Jako tła użyłam cudnych papierów z kolekcji "Sweet memories" Studia Tekturek.

Today I want to show You layout, which is a bit atypical for my style. I used lot of flowers and created romantic composition. Making this layout was a little challenge for me - I wanted to use stuff I was always afraid of using as, for example, canvas shapes from Prima. It's my debut in putting gause into the composition too. As my background I used wonderful papers from Studio Tekturek "Sweet memories" collection.


2 komentarze :