10.11.2013

Relacja z "Happy Place"

Jakiś czas temu miałam wielką przyjemność zorganizować pierwsze weekendowe warsztaty "Happy Place". W ramach "imprezy" odbyły się trzy warsztaty, z których jeden - w tworzenia mini albumu - poprowadziłam osobiście. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić krótką relację :).  Chcę również podziękować moim zacnym sponsorom: Color Hills za soczyście kolorowe papiery, Wycinance za cudne tekturki i Scrapbutikowi.
Atmosfera była przednia - mnóstwo śmiechu, żartów i kreatywności. Uczestniczki dzielnie się spisały w zmaganiach z mediami, warstwami i kolorami. U mnie dzisiaj tylko kilka zdjęć. Więcej znajdziecie na facebookowej stronie "Happy Place". A już w tej chwili planujemy dla Was kolejny twórczy weekend. Pozostańcie czujne :)

Najpierw cudne logo zaprojektowane przez Olgę:


Słit focia z dziubkami:



Gorączkowe przygotowywanie stołów:



Warsztatowy kit:


I warsztaty albumowe w toku: ja się produkuję a uczestniczki dzielnie kleją, tną i komponują:









I na koniec moja pokazowa strona:



Więcej relacji znajdziecie u Ani i Olgi.

Today is the post for my polish friends about weekend classes "Happy Place" in Poland.

1 komentarz :

  1. Było cudownie! Podziękowania za wszystko jeszcze raz! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń