2.01.2013

Optymistycznie w Nowy Rok / New Year optymistic

W podsumowywaniu minionych lat jakoś przyjemności nie znajduję a i z planami każdy wie, jak bywa. Ale rok 2013, wbrew pechowej trzynastce, szykuje dla mnie wiele zmian i nowości. Chyba tak przełomowego roku jeszcze nie miałam w moim życiu. W marcu powitamy naszą drugą córeczkę, co napawa mnie taką samą dozą radości jak i strachu :) Już za trzy tygodnie wyprowadzamy się w odległe świętokrzyskie puszcze, porzucając nasze pierwsze wspólne mieszkanko, żeby zrealizować wielkie życiowe marzenie o domu z ogrodem, który to mam nadzieję ogromną, będzie zdatny do zamieszkania pod koniec tego roku :)
Żeby mnie te wszystkie nowości zbytnio nie przytłoczyły i nie napędziły negatywnych myśli, bo przecież to wszystko ku radości z założenia, przygotowałam sobie bazę pod kalendarz. Ma mi przypominać, jak ważne są miłe detale i drobnostki w ogólnych rozrachunku. A bohaterką zdjęcia jest moja córka Gabrysia :) Kalendarzem tym chcę Was również zaprosić na pierwsze w tym roku wyzwanie w Lemonade. A tekturki w postaci okularów i strzałki prosto z Wycinankowych półek :)

I don't usually do any summary of past year and any resolutions fon the new one. But this time I will make an exception because year 2013 will be very special for our family. We will welcome our second daughter in march and we are very excited. But first we will be moving out to the new place in the country. I'm sad because I really like our apartment (our first bought together) but our bigger dream is to have house with a large garden. And I hope it will happen at the end of 2013.
It will be hot time in my life so I need a callendar to remember about everything. This callendar will also help me to keep good attitiude in this wonderfull but hard time.
If You want to create your own callendar, You can join our first challenge in new year on Lemonade Challenges. I also used lovely chipboards from Wycinanka.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

7 komentarzy :

  1. Świetny kalendarz! i powodzenia w przeprowadzce i urzadzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kalendarz :) i trzymam kciuki za powdzenie wszelkich Twych planów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie plany :D Na pewno wszystko pójdzie jak po maśle! Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to rzeczywiście mnóstwo zmian się szykuje, a domu z ogrodem i jeszcze gdzieś z przepiękną przyrodą w tle naprawdę zazdroszczę. Kalendarz piękny, jak zwykle mnóstwo w nim kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ten rok będzie naprawdę wyjątkowy i przełomowy dla Was!
    Mam nadzieję,że będziesz nas odwiedzać.
    Kalendarz superowy i muszę co nieco odpatrzeć:))Pozdrawiam serdecznie w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny !!! Magicznie kolory, mega pomysłowy, musi fajne wyglądać na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski jest!!!
    Kolory... uwielbiam :))
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń