6.11.2012

Drzewa płaczą kolorami / Trees are crying with colourful tears

Kilka dni temu ruszyło kolejne wyzwanie na wyzwaniowym blogu Lemonade. Tym razem temat brzmi "W kolorach jesieni". Ja podeszłam do niego mediowo i odkurzyłam trochę mój artżurnal. Malowałam, chlapałam, przyklejałam i tak powstała strona o tytule "Drzewa płaczą kolorami". Bo jesień, pomimo ferii barw, kojarzy mi się ze smutkiem, przemijaniem i nawet kolorowe przedstawienie natury jest dla mnie takim ostatnim tchnieniem energii i życia przed długim okresem stagnacji. 
Żeby wziąć udział w wyzwaniu macie jeszcze 9 dni.

Few days ago new challenge at Lemonade Challenges blog has started. This time You have to prepare something in autumn colours. I made an art journal page. You have 9 days to participate in this challenge.

Photobucket

Photobucket

5 komentarzy :