5.07.2012

Zawieszka skrapowa / Something for scraproom

Taką mediową zawieszkę popełniłam ostatnio. Potrzebowałam takiej małej odskoczni od myślenia :) Samo się właściwie wyskrapowało. Materiałoznawstwo na blogu Crafthouse :) a cudny tekturowy murek z Wycinanki. 

This is something to hang on the wall in scraproom - made for fun, without thinking. Just splashing, painting and misting :) Supplies I used listed here on Crafthouse blog. I also used great chipboard - "wall" from Wycinanka.

   
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



10 komentarzy :

  1. Och, gdyby mi się tak samo wyskrapowało... :)) Cudna zawieszka ! Podziwiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne! Pracka zachwycająca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, muszę przyznać że tą pracą dosłownie powaliłaś moją szczękę na podłogę;) Oglądałam tę zawieszkę już z tysiąc razy na blogu sklepowym i nadal nie mogę się na nią napatrzeć. Cudne kolory i te tekstury - prawdziwa rewelacja. Dawno nie zachwyciłam się tak żadną pracą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo się! Nie załamuj mnie! To jest po prostu fantastyczne!
    Na lekcje mediowania jestem pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko... Przepiękne i juz zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko... Przepiękne i juz zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna zawieszka! Te wszystkie kolory i detale, mrrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Uwieeeeeelbiam!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, ja też chcę umieć takie robić, Aniu, może jakiś warsztacik? :)

    OdpowiedzUsuń