12.06.2012

LO "Niebo nade mną..." i dobre nowiny / LO "Sky above me..." and good news

Czerwiec obfituje dla mnie w dobre wiadomości :) Dzisiaj chciałam Wam donieść, że dołączam do DT Wycinanki. Będę Was inspirować pracami i kursami z użyciem tekturowych różności. Na dobry początek mam LO z przedpremierowymi gałązkami z kolekcji "Pełnia lata", która będzie dostępna od 25 czerwca. Dorzuciłam też plaster miodu z kolekcji "Funky" (ostatnio uwielbiam ten motyw). 
Layout ten jest zarazem owocem moich i Olgi (Piekielnej Owcy) liftów rozgrzewkowych. Tym razem pod nóż poszła ta praca zdolnej skraperki Scrapmumuche. Wersję Olgi możecie sobie obejrzeć tutaj.
A dzisiaj wybywam na kilka dni odpocząć (o ile można dokonać tego z żywym "sreberkiem" trzy i pół letnim :) ). O ile bloger nie odmówi współpracy powinnam się tu pojawić zaocznie :)

June is a great month for me (so far) - lot of good news. Today I want to announce that I became a part of Wycinanka Design Team. I made LO for my debut on Wycinanka blog. I used two swirls with leaves, that will appear in store about 25 of june. I addes some honeycombs from "Funky" collection too.
This layout is also a lift of this great work of Scrapmumuche. It's a part of mine and Olga's (Piekielna Owca" challenges for some scrap worm - up. You can see Olga's LO here.


   Photobucket

4 komentarze :

  1. rewelacyjne lo, tyle drobiazgów i te chlapania :)
    cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny scrap!!! Ja mam żywe sreberko 3,5 letnie i drugie 4,5 letnie :) - ciężka sprawa z tym odpoczynkiem :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the title you've used for this layout! Great colors!!

    OdpowiedzUsuń