10.04.2012

Notesy freszowe

Kolekcja "Fresh" nadal na tapecie :) Tym razem zrobiłam dwa kolorowe maluchy formatu A6. Jako bazę w obu wykorzystałam ten sam papier - "Plaster miodu". Użyłam zarówno jego brązowej strony jak i tej kolorowej. Nie mogłam sobie również odmówić dorzucenia kolorowych banerków, wyciętych z papieru "Czas na zabawę". Kolorowe tło stonowałam elementami z niebieskiego papieru. Na koniec jeszcze kilka gwiazdek z tektury, zaprojektowanych specjalnie do tej kolekcji papierów, guziczki i gotowe.

I'm still cutting "Fresh" - newest paper collection from Crafthouse. This time I made two little notebooks. They are colourfull and a little messy. I used papers: "Honeycomb""Party time" and Blue. I also used chipboard stars, designed specially for this collection.

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

6 komentarzy :