21.03.2012

LO "Mamo, jestem Świętym Mikołajem" / LO "Mammy, I'm a Santa Claus"

Dzisiaj chciałam Wam pokazać LO przygotowane na 11 wyzwanie na blogu Galerii Rae, którego temat to TEATR. Nie powiem, nagłówkowałam się co z tym fantem począć i w końcu potraktowałam temat dosyć luźno, wykorzystując zdjęcia mojej córki, która przebrała się za Świętego Mikołaja (oczywiście w swoim własnym mniemaniu). Bo przecież teatr to również kostiumy ;) W tle, na zdjęciach możecie zobaczyć reklamówkę wypchaną zabawkami - to worek z prezentami :D

Today I want to invite You to join 11'th challenge on Galeria Rae blog. Make something inspired by THEATRE. It was really hard for me to make something for this challenge but my daughter helped me dressing up as a Santa Claus (in her opinion of course ;) ). I took a few pictures and made a LO. Disguising is a part of a theatre, after all.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz