16.03.2012

Blejtram na kolorowo

Tematem drugiego wyzwania na blogu Crafthouse jest inspiracja zdjęciowa. Piekielna Owca podrzuciła mi pomysł, żeby potraktować zdjęcie jak mapkę i wykorzystać cytat na nim umieszczony. Dodatkową wytyczną było wykorzystanie blejtramu. Optymistyczne przesłanie narzuciło mi równie optymistyczną kolorystykę pracy :) Sielankowy letni dzień i moje dziecko bawiące się w baseniku. Takie chwile stanowczo zasługują na oskrapowanie :) 

Photo inspiration is a theme of a second challenge on Crafthouse blog. Piekielna Owca got me an idea to treat that photo as a sketch and to use that lovely quotation. We should use a stretcher too. Optymistic quote imposed me to use even more optymistic colours :) I used colourful photos, taken on the idyllic, warm summer afretnoon.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Materiały ze sklepu Crafthouse:

4 komentarze :

  1. Świetne i takie żywe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowy, energetyczny, cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, te Twoje kolorowe prace są nie do przebicia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione kolory, patrzę tu sobie u Ciebie i podziwiam zdolności twórcze
    zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń