7.10.2011

Brązowa elegnacja

Dzisiaj mam do pokazania kolejną ślubna karteczkę. Chciałam, żeby było elegancko, lekko vintage, dlatego sięgnęłam po papier W tiulu i koronkach „W tiulu koronka”.  Kolejną warstwę stanowi świetny papier w kratę W kratkę FBŻ „Kwantyfikacja w brązie”. Jest idealny również do męskich prac. Wianek wycięłam z papieru W kratkę FBŻ „Implikacja w brązie” a w środek wkleiłam podniszczony bilecik BINGO z napisem Miłość. Główną ozdobę kartki stanowi cytat o miłości wycięty z tagów „W tiulu i w koronkach”. Trochę go podtuszowałam i pokryłam bezbarwną farbką pękającą. Uwielbiam wycinać różne elementy z papierów więc i tutaj nie mogłam sobie darować. Z jednego z tagów „Przyszła wiosna” wycięłam uroczego ptaszka i posadziłam go na cytacie. W środku kartki zrobiłam kieszonkę na prezent pieniężny lub LOTTO. Pudełeczko również delikatnie ozdobiłam własnoręcznie skręcanymi kwiatkami i napisem „W dniu ślubu” wyciętym z paska biletów „W tiulu i koronkach”. Całość prezentuje się tak:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Miłego, owocnego w skrapowanie wieczoru Wam życzę :) Ja zaraz wybywam do biurka.

6 komentarzy :

  1. A jak wygląda środek kartki i tył? Bo bardzo rzadko właśnie te elementy można zobaczyć na zdjęciach. A tak w ogóle: super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadziwiłaś mnie naprawdę, w życiu nie wpadłabym na to, że z tych papierów można zrobić ślubną kartkę! A jak widać można i to jaką!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za "wnętrze" kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podejście jak na karteczkę ślubną.

    OdpowiedzUsuń