25.06.2011

Powrotu do zdrowia czyli kolejne TDZ

Powiem Wam, że już zgubiłam rachubę, która to runda naszej zabawy. W tym miesiącu z lekkim opóźnieniem spowodowanym zlotem pojawiam się więc z kolejną kartka, tym razem z zestawu Muci. Zestaw pomarańczowo - fioletowy, co było dla mnie sporym wyzwaniem. Odbitki stempelków czyli chmurka, kalosze i deszczyk podsunęły mi temat - czyli życzenia powrotu do zdrowia. Wykorzystałam więc chmurkę, dorobiłam jej wychylające się słoneczko, takie luźne skojarzeniem z procesem zdrowienia :) Powstała w ten sposób, mam nadzieję, optymistyczna karteczka. 

Photobucket

Photobucket

Zajrzyjcie do Brises, Muci i Vivy żeby sprawdzić z czym im się skojarzył ten zestaw :)

6 komentarzy :

  1. Świetnie Ci wyszła! Chmurka ze słoneczkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo!!! jaka optymistyczna kartka:) słonko już wychodzi zza chmury:) czyli będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz bym wyzdrowiała, kartka aż tryska optymizmem, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. heh - świetna! Taka optymistycznie-kolorowo-morionowa :-D!
    Ja swoją publikowałam juz 20-stego bo zrobiłam wtedy i myślałam że stanęło na tym, że publikujemy kiedy bądź między 20 a 25 bo 2 dni w te czy we wte nie robi różnicy - no to widać jaka byłam już padnięta jak o tym gadałyśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna optymistyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń