10.04.2011

Kartka torebeczka w niebieskościach i zieleniach

Zainspirowana tym kursem na torebkową karteczkę, postanowiłam zrobić jakąś sama. Potrzebowałam czegoś na nasze warszawskie Wyzywanki, którymi w marcu rządziła paleta kolorystyczna: niebieski, zielony i żółty - sprane i przyblakłe odcienie. Kurs musiałam znacznie zmodyfikować na własne warunki i zasoby, zwłaszcza wykrojnikowe. Jeżeli będziecie zainteresowane, to mogę zrobić swój kurs, na prezentowaną poniżej wersję kartki.
Kartkę, po rozwiązaniu trudności wynikających w braku zasobów, robi się szybko, łatwo i przyjemnie. Kartka torebka to żadna nowość, ale nigdzie do tej pory nie widziałam, że można do jej wykonania użyć wykrojników, żeby ułatwić sobie pracę. To moja wersja:


Photobucket


Photobucket
Photobucket

Zrobiłam jeszcze jedną, ale na razie jest tajna :)
Pozdrawiam wszystkich ciepło, bo w dzisiejsza wietrzną pogodę ciepła jak na lekarstwo.

7 komentarzy :