31.01.2011

Album dla Zuzi

Tak rzadko się tu ostatnio pojawiałam, że dzisiejsze dwa wpisy mogą zbić z nóg ;) Ale nie próżnowałam absolutnie. Robiłam kolejny album dla malucha na wspomnienia z pierwszego roczku. Tym razem trafiła mi się dziewczynka i mogłam poszaleć na różowo. Więc sobie nie żałowałam ;)
Album ma wymiary 20*20 cm. Składa się z okładek i 4 kart. Jak to zwykle u mnie pełno w nim schowków ta tagi, ale nie miałam czasu wszystkiego dokładnie obfotografować.
Okładka przednia - z krówką ze ścinków. Na sprężynie pozawieszane różności: tekturowy ptaszek, własnoręcznie robiona róża.

Photobucket

Pierwsza strona - na wspomnienia z ciąży. Układ podobny jak w poprzednich albumach. Duża kieszonka na dodatkowe tagi i zdjęcia.

Photobucket

Druga strona - na pierwsze zdjęcia i dane urodzeniowe. tutaj również duża kieszonka na tagi i zdjęcia.

Photobucket

Trzecia strona - drzewo genealogiczne z miejscami na małe zdjęcia członków rodziny.

Photobucket

Czwarta strona - na pierwsze zdjęcia po powrocie ze szpitala. Zielone tło stanowi kieszonkę na dodatkowe zdjęcia a z boku wystaje wstążka taga na zapiski.

Photobucket

Piąta strona - na zdjęcia z pierwszej kąpieli. Tutaj również kieszonka na tagi.

Photobucket

Szósta strona - na fotki z pierwszych Świąt Bożego Narodzenia. Tutaj duża kieszeń na dodatkowe tagi i zdjęcia.

Photobucket

Siódma strona - na różne minki bobasa. Tutaj miejsca na dodatkowe zdjęcia są na ruchomych kołach.


Photobucket

Ósma strona - na uwiecznienie pierwszych kroczków i samodzielnego siedzenia. Na kieszonkach miejsca na zdjęcia a w kieszonkach tagi na opis.

Photobucket

Dziewiąta strona - na uwiecznienie kolejnych pierwszych razów. Tutaj otwierana zakładka z miejscami na zdjęcia i opisy.

Photobucket

Photobucket

Dziesiąta strona - na wspomnienia z pierwszych urodzin. Z własnoręcznie kolorowanym stempelkiem.

Photobucket

Okładka tylna 

Photobucket

To by było wszystko. W planach kolejne albumy więc strzeżcie się ;)

8 komentarzy :

  1. Ale boski jest!
    Tylko zdjęcia Ci się pomieszały i zamiast strony 7 jest dwa razy strona 6.
    Ale szałowy jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście poszalałaś,piekny album,bobas będzie miał pięknie zachowane wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. album czadowy. Podobają mi się te schowki na tagi

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ale piękny!! Super okładka, świetne drzewo i w ogóle całość piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Mam pytanie: gdzie można kupić takie literki, jak ten napis "pierwsza kąpiel"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie miłe słowa. Co do literek to na przykład napis PIERWSZA KĄPIEL zrobiony jest przy pomocy wytłaczarki Dymo. Napis PIERWSZE ŚWIĘTA to tekturowy napis ze sklepu Scrapiniec. Napis RODZINKA wycięty jest maszynką Big Shot przy pomocy wykrojnika Sizzix Chip Block Alphabet. W razie śmiało pisać maila pod adres anna.komenda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz zacięcie do albumików- tyle różnych szczegółów - piękny !!

    OdpowiedzUsuń